A Technique For Producing Ideas

Autor:

Libro digital

AR$: 89,92

Disponible solo en Argentina
Libro digital
Libro Papel

A McGraw-Hill Advertising ClassicA Technique for Producing Ideas reveals a simple, sensible idea-generation methodology that has stood the test of time.First presented to students in 1939, published in 1965, and now reissued for a new generation of advertising professionals and others looking to jump-start their creative juices, this powerful guide details a five-step process for gathering information, stimulating imagination, and recombining old elements into dramatic new ideas.

  • Formato: PDF
  • Protección: Adobe DRM
  • Limitaciones: Copiar y Pegar: Prohibido / Imprimir: Prohibido
  • Editorial: MCGRAW-HILL DIGITAL
  • Paginas: 65
  • Edición: 2003
  • Idioma: Inglés
  • ISBN DDD0071410945

Ultimos vistos

El blog de boutique

La imprenta mayúscula para primeros lectores

Acompañar el desarrollo de las competencias de un primer lector implica considerar especialmente los disti.. Seguir Leyendo
Desarrollado integral del sitio: TAP