A Technique For Producing Ideas

Autor:

Libro digital

AR$: 89,92

Disponible solo en Argentina
Libro digital
Libro Papel

A McGraw-Hill Advertising ClassicA Technique for Producing Ideas reveals a simple, sensible idea-generation methodology that has stood the test of time.First presented to students in 1939, published in 1965, and now reissued for a new generation of advertising professionals and others looking to jump-start their creative juices, this powerful guide details a five-step process for gathering information, stimulating imagination, and recombining old elements into dramatic new ideas.

  • Formato: PDF
  • Protección: Adobe DRM
  • Limitaciones: Copiar y Pegar: Prohibido / Imprimir: Prohibido
  • Editorial: MCGRAW-HILL DIGITAL
  • Paginas: 65
  • Edición: 2003
  • Idioma: Inglés
  • ISBN DDD0071410945

Ultimos vistos

El blog de boutique

La experiencia Virgen

Publicar la novela Virgen fue poner a prueba la creatividad en cada paso del proceso y también experimenta.. Seguir Leyendo
Desarrollado integral del sitio: TAP