El Gos De Terracota

Autor:

Libro digital

AR$: 114,99

Disponible solo en Argentina
Libro digital
Libro Papel

A  El gos de terracota, el comissari Montalbano descuida una investigació de tràfic d'armes flagrant per ocupar-se d'un enigma aparentment sense resposta. ¿Com pot ser que dos cadàvers dormin cinquanta anys abraçats sense que ningú els desperti? ¿I què simbolitzen la gerra plena de monedes, el càntir i el gos de terracota trobats al seu costat? Andrea Camilleri ens transporta a la ciutat imaginaria de Vigàta per recrear la Sicília d'avui, un món de profundes arrels rurals que vol adaptar-se a la modernitat a cops de mitra i delacions. Una vegada més, el comissari Salvo Montalbano, que ha fascinat a Itàlia i ha fet famós a Andrea Camilleri, lector impenitent de les peripècies de Pepe Carvalho i amant com ell de la cuina ben feta, ens guia pas a pas en el seu recorregut per la màfia i ens meravella resolent un dels casos més enigmàtics de la història de Sicília.

  • Formato: EPUB
  • Protección: Adobe DRM
  • Limitaciones: Imprimir: Prohibido / Copiar y Pegar: Prohibido / Compartir: Permitido según las limitaciones (6 Dispositivos)
  • Editorial: GRUP 62
  • Edición: 2012
  • Idioma: Catalán
  • ISBN 9788429770841

Acerca del autor Camilleri, Andrea

Andrea Camilleri nació en 1925 en Porto Empedocle, provincia de Agrigento, Sicilia, y actualmente vive en Roma, donde impartió clases en la Academia de Arte Dramático. Durante cuarenta años fue guionista y director de teatro y televisión. En 1994 crea el personaje de Salvo Montalbano, el entrañable comisario siciliano protagonista de una serie que en la actualidad consta de veintitrés novelas. Todos sus libros ocupan habitualmente el primer puesto en las principales listas de éxitos italianas. Andrea Camilleri es hoy el escritor más popular de Italia y uno de los más leídos de Europa. En 2013 fue galardonado con el IX Premio Pepe Carvalho.

Ultimos vistos

El blog de boutique

La experiencia Virgen

Publicar la novela Virgen fue poner a prueba la creatividad en cada paso del proceso y también experimenta.. Seguir Leyendo
Desarrollado integral del sitio: TAP